God natt min skatt

Hey

Er på Skøyen jeg nå hos mamma og pappa. Skal sove her i natt. Startet dagen i Sande. Enda en rolig morgen med Arne og Otto alene.

Det er mye tidlig jobbing på Toivo denne uken. Men det betyr bare mange fine kvelder sammen. Det er godt og ha han nær meg om kveldene og natten når de fleste tankene jeg ikke vil tenke dukker opp. Jeg føler meg litt ekstra trygg. Jeg elsker den tryggheten det er å være to. Å ha en å være der for som også er der for deg. Jeg husker en gang jeg lå lenge og alvorlig syk på Rikshospitalet, hvor Toivo måtte ta med seg en av hans t-skjorter, som jeg brukte som putetrekk. Sov best da. Kanskje litt teit, but hey, hvis det funker så er det jo bra. Blir sikkert å gjøre det igjen.

Dro innover til Oslo på ettermiddagen i dag. Jeg hadde arrangert et høst-treff for tidligere SAS kollegaer på Olivias i Hegdehaugsveien. Vi ble en liten, koselig gjeng på ni personer. Selv om vi var mange fler som jobbet sammen er det koselig at det kommer noen. Og det er uansett aldri feil å gå ut og spise. Jeg merket fort på kroppen at det ville bli krevende og heldigvis haddejeg fått meg en cowboy strekk på sofaen til mamma og pappa før jeg dro på Olivias. Jeg ble ikke så lenge på restauranten og på vei hjem i bilen ble jeg skikkelig kvalm. Den første halvtimen etter at jeg kom hjem, ble jeg værende på badet. Ikke noe heldig slutt på en veldig hyggelig kveld. Er bedre nå så bikker i seng.

– Katie 

 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #oliviashegdehaugsveien #sas 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg