Elsk hat forhold til meg selv

Da var det mandag og en ny uke er i gang. Etter en hektisk helg og en dårlig natts søvn, var det godt og nødvendig med en dag hjemme i verdens styggeste, men diggeste onepiece. Vi våknet til snøfall også. Skal visst komme 10-15 hm i løpet av natten også.

Helgen startet med en seks timers vakt på jobb. Det var jeg som åpnet Drammensbadet. Jobbet med Julia og det er alltid moro. Vakten var hektisk.

Etter seks timer var beina, kroppen og hodet ganske så ødelagt. Det var nok litt i lengste laget, men resten av lørdag jo rolig. Orket ikke lage mat, så vi dro bort på Stasjonsgården i Sande og spiste pizza.

Julelysene var tent i gatene og selv om det er litt under to måneder til julaften, blir jeg glad av tanken. Jeg elsker jul og syns julelys er noe av det fineste jeg vet. Blir glad av det. 

Søndag var det opp tidlig, dusje, på med kompresjons strømpebukse og komme seg avgårde til Larvik. Der fikk vi gleden av å være med å feire dåpen til lille Kristian. Sønnen til Toivos fetter, Kent og hans kone Marni.

Så tilbake til dagen i dag. Nysnø og onepiece. Vurderte å bli med mamma og pappa til Sverige på onsdag. Jeg blir så ivrig, men kom på at jeg ikke klarer å traske rundt på et senter. Jeg klarer ingenting om dagen føles det som.

Nå i kveld blir det mer sløving med hundene. Med moussaka til middag og “Alt for Norge” på TV. 

Håper dere alle får en super uke.

Katie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg