Prøvekjøring

Hey

Lurer på om det er årstiden, været eller bare formen, men det er lenge siden jeg har vært så trøtt. Enda jeg sover om natten, i alt fra 7-9 timer, og har en fin døgnrytme. Kanskje det er fordi jeg har min kjære hjemme på fulltid nå. Det er jo litt anderledes.

På den gråeste og kjipeste dagen ever, sett værmessig, dro vi avgårde til en avtale på NAV hjelpemiddelsentralen i Stokke. Jeg hadde sovnet på sofaen før vi skulle dra så hadde mest lyst til å bare bli på sofaen. Men dette var viktig.

Vel fremme ble vi tatt i mot av en hyggelig mann og koselig dame som tok oss med inn på et stort rom som var fult av alle slags rullestoler og scootere. Etter litt prøvekjøring og noen tårer fant vi den elektriske rullestolen som passet mitt behov best. 

Denne kunne jeg lett kjøre med en liten joystick, lett ta fra hverandre og legge i bilen. Så da blir det spennende å se hvordan dette vil gjøre livet lettere og bedre. Men i en alder av 40 år, så kjente jeg på mange følelser inne i det store og kalde rommet der nede i Stokke. Tror jeg må kjøpe meg en lekker Louis Vuitton til å henge bak….hehe. I do love my luxury ❤

Jeg har fått så utrolig mange hyggelige meldinger, at folk bryr seg og ønsker meg vel. Jeg vet at jeg blir sykere før jeg blir bedre. Men jeg skal bli bedre. Det finnes ikke noe alternativ.

Fikk en grå kjøretur hjem til Sande. Man kan se at høstfargene nesten klamrer seg fast i naturen før de blåser helt bort og gir vei for kulde og snø. Nå som værmeldingen viser varmegrader fremover så håper jeg i hvert fall at solen kan titte frem igjen.

Kald i kroppen var det godt å fyre da vi kom hjem. Fikk spist litt middag, rester fra i går, før jeg sluknet på sofaen et par timer.

Håper dere alle har en super kveld.

Samme oppfordring som i går, før jeg avslutter:

http://www.organdonasjon.no

❤💙💚💛🧡💜

Si det for å bli det! Dette er viktig.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #louisvuitton #elektriskrullestol #førstegangstur #livskvalitet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg