Et hinder foran oss, så jul

Hey

For noen uker siden ble jeg nødt for å legge ut en annonse etter noen kunne bli vår nye vaskehjelp i huset. Jeg har ikke kapasitet til å vaske lenger,  så hadde ikke mye valg. På fredag som var kom hun jeg valgte. Det fungerte kjempefint og jeg var veldig fornøyd. Det var utrolig godt å få huset rent og vi har allerede avtalt ny tid rett før jul. Det blir digg.

I går var jeg i Oslo hos Hanne og jentene for pepperkakebaking. Det er jo en super koselig juletradisjon og det var en av de tingene jeg har gledet meg mest til etter at de flyttet hjem til Norge.

Vi ble ganske fornøyd med resultatet og jeg skal lage noen selv hjemme. I år skal jeg gjøre som Hanne, lage min egen prpperkakedeig. Det blir jo så mye bedre.

Nå som huset er rent og pent, kunne vi pynte til Jul. Det er alltid kos i å finne frem pynt man pakket bort i fjor. Det er som å pakke opp minner. Noe pynt har du hatt lenge, noe har man arvet, noe er av affeksjonsverdi og annen pynt er ikke fult så spesiell. 

Nå er huset julepyntet utvendig og inne. I morgen drar vi til Oslo i tre dager mens Marcus blir hjemme med Arne og Otto. Blir noen krevende dager, men når vi kommer hjem, kan juleroen senke seg.

– Katie 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg