Endelig hjemme

Hey

Startet dagen på Skøyen med en frokost sammen med mamma før jeg kjørte opp på Rikshospitalet og hentet Toivo. Det var godt å se han og godt å få han med meg. Rikshospitalet har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Man blir veldig overveldet å gå nedover korridorene der og vite at jeg har sloss for livet mitt flere ganger her. For noen fantastiske mennesker de er de som jobber der.

Da var vi kommet oss hjem til Sande, til Marcus og hundene. Det er utrolig deilig å sitte i sin egen sofa og å ha sine egne ting rundt seg. Nå har vi ikke vært borte lenge, men det har vært noen krevende dager og da er det ekstra godt. Nå er julen rett rundt hjørne og vi har litt å ordne i. Må kjøpe mat, julegaver, ordne ferdig hjemme og andre førjuls gjøremål. Nå er ikke det noe unikt for oss, men energinivået vårt er ikke akkurat på topp. 

I dag er det 13 desember og St. Lucia dagen. I deg vi skulle dra fra Rikshospitalet kom Lucia toget til barnehagen. Masse små, nydelige, hvitkledde barn med glitter, lys og kroner. Det var nesten et magisk øyeblikk for alle andre ved hovedinngangen stoppet opp. Alt fra stressede leger og sykepleiere til alvorlig syke pasienter fikk et smil om munnen. Da jeg kom hjem unnet jeg meg en lussekatt jeg kjøpte på kiwi med et kopp gløgg og en klementin.

Ringte Hedvig for å gratulere henne med 12 års dagen. Det er jo helt sinnsykt hvor fort de vokser.

Nå i kveld har vi spist middag, sovet på sofaen og kost med hundene. Må innrømme at jeg har tatt smertestillende på grunn av beina. Har ikke vært til fotsoneterapi på en liten stund og det merkes.

  

Nå er det “Bad Moms Christmas” på TV så vi snakkes!!

– Katie

www.organdonasjon.no

www.vmh.no

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg