Fremover er bedre enn bakover

Hey

Har ikke skrevet på en stund. De siste dagene har jeg vært litt satt tilbake. Sårene på beina etter operasjonen virker som har kommet seg. Smertene er mye mindre og i dag hadde jeg siste antibiotika kur. Jeg var jo utrolig uheldig før helgen, da jeg tidlig fredag morgen skulle en tur på do. Kom meg opp av sengen, kjempetrøtt gikk jeg bort til døren. I min lille gang snublet jeg over en stor søppelkasse og avlastningsbord, ikke mindre enn to ganger. Jeg klarte å holde meg på beina, men venstre fot var så smertefull at jeg var ført redd jeg hadde brukket foten. Klarte selvfølgelig å ressumere meg til at jeg hadde jo klart å stable meg tilbake på foten, noe jeg ikke hadde fått til hvis det var brukket.

Dagen etterpå måtte jeg ta røntgen og så CT av foten og det var ikke brudd i foten, men en skikkelig smell. Jeg har siden fredag ikke klart å belaste foten på grunn av smerter. Da fysioterapeuten kom i dag sto jeg med prekestol og selv om det gjorde veldig vondt fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte fortsette å gå på det. Hun mente kanskje jeg hadde fått strekk i et leddbånd, vondt er det uansett.

Heldigvis har alle prøvene min på hjerte vært fine, bra blodtrykk og nå også bedre oksygenmetning. Hadde det ikke vært for den helvetes foten er jeg jo kanskje klar for å kunne reise hjem…..ikke bare på perm, men bli utskrevet. Etter å ligget på sykehus i snart 10 mnd skal jeg ikke legge skjul på hvor godt det skal bli. Må bare klare å gå ordentlig på venstre fot.

Skal bli godt å komme hjem til Toivo, Marcus, mine to firbente Arne og Otto. Min egen seng, lage min egen mat som jeg selv har kjøpt på butikken og å få kjøre bilen min igjen. Nei nå sitter jeg og drømmer meg bort.

Håper dere har det bra der ute. Vi snakkes.

–  Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg