Godt med en vakt igjen, men det tar på

06.30 var veldig tidlig å høre mobilens vekkerklokke. Men jeg tenkte at dagen i dag var en like god dag som hvilken som helst annen dag til å si ja til en 4 timers vakt på Drammensbadet.

Nå som det er kommet helt nytt system i resepsjonen var det godt å få litt opplæring. Det var mye å sette seg inn i så jeg var veldig sliten når jeg var ferdig kl 12.00.

Etter jobb, kjørte rett bort på Drammen sykehus for å hente en liten sekk med to oksygenkolbe. Jeg må ha de til den dagen jeg skal ta den nye blodgassen.

Etter en liten tur til Kamilla for en kaffekopp og noen ferske kanelboller, kjørte jeg opp til My på Konnerud for pedikyr. Det er så lenge siden sist nå, og selv om jeg ikke har mest penger om dagen, var det så verdt det. Med de smertene jeg har i beina, hver dag, må jeg bare ta meg råd til det noen ganger. My er en kjempesøt jente som holdt til på Gulskogen senter, men nå har hun startet opp for seg selv.

Nå vel hjemme har kvelden vært stille og rolig. Spiste rester fra middagen i går og nå har Toivo dratt på nattevakt. Straks bikker jeg i seng. Morgendagen blir en rolig dag. Håper dere har en super uke.

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #oksygen #co2 #drammensykehus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg