Late night & tips til serier

Hey

Klokken har bikket 02.00 med 4 minutter. Av en eller annen grunn er der på dette tidspunktet jeg har litt alenetid. Toivo ligger og ser ferdig en film og svigerfar er oppe på gjesterommet, så jeg skriver til deg mens jeg har en episode av “Younger” på nettbrettet mitt i bakgrunnen. Så dette innlegget skriver jeg på min lille mobiltelefon. Så høy fingerspitzgefylen på gang her!

Selv om det regnet skikkelig i dag, fikk Toivo og Geir satt all utemøbler tilbake i utestuen. Det ser jo betraktelig bedre ut der enn ute på gresset. Nå trenger jeg bare noen solskinnsdager så jegkan sette ut resten. Må jo ha ut puter, flaskene mine med lys i, gullapen min som jeg kjøpte ifjor på butikken Upstairs på Arkaden i Oslo.

Bilde jeg malte som har hengt ute siden i fjor sommer og skal fortsatt henge videre. “Gull og grønne skoger” stuen min.
Er superfornøyd med den fine jobben Toivo gjorde og hvordan beisen ser ut.

Det er kanskje ikke så lett å se i mørket, men det kommer til å bli superbra til sommeren. Planlegger å kjøpe en varmelampe sånn at vi kan kose oss der til langt utpå sensommeren. Så sykt jeg gleder meg. Klokken er blitt 02.45 så med “Younger” på i bakgrunnen går det ikke akkurat raskest på innlegget. Men jeg digger denne serien. Husker jeg så på den serien før jeg ble så syk og måtte hjertetransplanteres. Falt helt ut og etter året på transplantasjonen og multiprgansvikten etterpå som førte til lett hukommelsestap og et helt år på sykehus, fant jeg ut at jeg hadde glemt det meste. Så har nå startet heltpå nytt.

Har du sett den? Kanskje litt “jentete” hvis det er lov å si, men superkul. Har allerede kommet til sesong 6 av 7, som er den siste. Kom gjerne med tips til nye serier jeg kan sjekke ut. Skriv i kommentarfeltet. Nei, nå har klokken bikket 03.04, en time siden jeg begynte med innlegget. Slår av lyset, men tips meg om serier.

– Katie 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg