juli 2017

Familietid og er det HØST jeg ser??

Hey Jeg vet at norske somre er borte, men denne syns å virke veldig kort. I fjor tilbragte jeg fem uker på Rikshospitalet med noen småturer ut i rullestol og et par timer perm på slutten, men kan ...

Sensommer og stillhet

Hey Da har min beste Stine reist hjem til Tromsø igjen med Christer og Christer. Savnet kom før hun satt seg på toget til Gardermoen. Denne gangen ble det jo nesten ikke noe tid for bare oss to å ...

Sun, fun & prosecco

Hey Noe sliten bestemte jeg meg for å bli med Stine, Christer og Christer til Jessheim og besøke Stines ene trillingsøster. Hun er der på besøk hos sin svigerfamilie. Da vi kom dit spiste vi litt ...

Sløv start før fart og moro

Hey I går ble jeg tante for fjerde gang til ei lita jente. Så nå har jeg en prins og tre prinsesser i samlingen min. Gleder meg stort til å se henne ❤ I dag var det enda en deilig norsk so...

Emotional rollercoaster of a day

Hey Det er ikke så lett noen dager. De dagene da følelsene svinger mer enn noen annen. Det eneste man vil er å være sammen med de man er mest glad i samtidig som man vil være i fred. Ha stillhet o...

Relax and celebrations

Hey   Dagen i dag startet rolig for seg. Vi hadde ingen planer og noen ganger er det godt i seg selv. Min kjære hadde jobbet natten så jeg gikk ut med Arne og Otto før jeg sattpå kaffen. Men...

Lille Oslo, er en egen planet

Hey Etter en tur til litt fotsoneterapi i dag tidlig, ble det Oslo tur på oss. I morgen har jo Marcus min bursdag så måtte inn til Oslo sentrum og ordne bursdagsgave. Oslo begynner jo å bli e...

Jeg sitter ned på berget og ser ut over havet

en solskinnsdag i ferien min....... Hey,  I dag har jeg hatt en kjempe fin dag. Etter en tyngre dag i går, eller "en blå dag" som jeg har begynt å kalle de, var energi nivået høyere i d...

En god dag

Hey Klokken er 02.16 og jeg burde for lengst vært i seng, men det er ikke så lett når man får besøk av en venninne man ikke har sett på lenge.  Dagen startet med fotsoneterapi og det var god...

Kjærlighet og familie - hva mer trenger man

Hey Lå i sengen i går kveld og lyttet til bryllupsfesten i det fjerne og så utover gjestehavnen. Våknet uthvilt og gikk ned til frokosten i restauranten. Det var en kjempebra frokost. Så flinke ti...

Ut av det blå

Hey Hva gjør du når du plutselig får beskjed om å pakke en bagg for en natts overnatting, med badetøy og en pen topp til kvelden? Så der satt jeg da, trøtt og lei, i sofaen med Arne og Otto og så ...

Hjernen er alene, men det er ikke jeg

Hey I dag dro jeg avgårde sammen med min kjære til Oslo og Rikshospitalet til samtale. Dette var en samtale jeg hadde bedt om. Nå har det jo gått noen uker siden siste samtale hvor jeg f...

Sløv uten dop

Hey Nå har jeg hostet og harket noen dager så da brystet kjentes helt tett ut i dag tidlig ringte jeg fastlegen og fikk time ganske kjapt. Jeg er livredd for å få lungebetennelse. Har jo vært innl...

Endelig var mine gutter hjemme

Hey Ble revet ut av søvnen litt over syv i dag tidlig. Vet ikke hva jeg først trodde det var, lyden ble først implementert i en drøm jeg ikke vet hva handler om. Skjønte til slutt at det var mobil...

Mañana mañana

Hey Opp og hoppe, inn i dusjen og ut med Arne og Otto. Da jeg kom inn igjen fikk jeg i meg medisiner og ett par knekkebrød før jeg måtte avgårde. Kamilla trengte skyss hjem fra verkstedet hvor hun...

Er det ikke noe galt, så er det galt

Hey Klokken er nå 23:16 og jeg kjenner meg litt punktert. Men jeg vet ikke helt hvorfor. Dagen i dag har vært ganske så fin. Ingen stygge og slemme sommerfugler i magen, ingen panikkslagen følelse...

3 dager igjen ❤

Hey Man kan fort bli litt motløs når man etter en lang natts søvn våkner trøtt, lite uthvilt og med brennende smerter under beina. Men jeg er fortsatt alene med Arne og Otto så å legge meg under d...
Katies hjerte

39, Sande i Vestfold

Født og oppvokst i Oslo, bodde 11 år i Drammen, men bor nå i Sande i Vestfold med mann, stesønn og to amerikanske cocker spaniel, Arne og Otto. Jobber litt på Drammensbadet. Har en medfødt hjertefeil og er tilsammen 11 ganger hjerteoperert. Bloggen handler om min hverdag og hvordan det er å leve med en kronisk sykdom som ikke alltid syntes utad. Jeg engasjerer meg i organdonasjons saken og interesseorganisasjonen Voksne med Medfødt Hjertefeil (VMH). Håper du liker bloggen min