Mitt uregjerlige ben

God morgen!

Eller er vel snart god dag ettersom klokken er blitt 11.16, men god dag er det utrolig lenge siden jeg har sagt. Bruker du noen gang “god dag”? Skal kanskje ikke bruke så mye tid på det!

Superfin utsikt fra rom 412. Spesielt på sånne dager som i dag. Burde vært ute nå

Ettersom det er lørdag i dag regner jeg ikke med at det skjer så mye på huset. Det er vel mulig at en ortoped stikker hodet innom for å se på beinet mitt, men det er vel ikke helt sikkert det heller….

Må jo selv innrømme at benet begynner å se ganske bra ut. Selv om helen ikke ser så pen ut nå så er det ikke så mye smerter når jeg holder det i sengen og avlastet. Det er også et tett sår så det er bra. Såret på leggen er jo helt likt som på lenge og ser egentlig ikke for meg at det noen gang i livet kommer til å bli bedre. Når det gjelder irritasjonen/infeksjonen foran på leggen, også det som er årsaken for at jeg ligger på sykehus nå, har blitt mindre vondt. Jeg kan heller ikke se at det har spredd seg utover der ortopeden streket opp i går.

Min venstre fot/legg i alle vinklene jeg fikk til

Uansett er det mye bedre å ta tak i det tidlig sånn at det ikke utvikler seg til å bli noe jeg og legene (ikke minst) mister kontroll over. Angrer ikke på at jeg tok tak det.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg