Sommerkveld i Drammen

Hey

Da er klokken nesten halv fire og jeg jar endelig kommet meg i seng etter en utrolig hyggelig kveld ute i Drammen. Det er så lenge siden både Toivo og jeg har vært ute “by’n” at jeg ikke klarer å huske sist. I dag var det jo Toivo sin fetter, Alf-Egil, sin bursdag, så Kamilla booket et bord på Cafe Bragernes for dem, oss og Toivos andre fetter Heikki og hans kjæreste/samboer Kari-Anne. Dette har jeg vebtet lenge på, så det var ikke noe å lure på da Kamilla ringte i forrige uke og lurte på om vi ville være med.

Jeg har værr på Cafe Bragernes en gang tidligere, med Cecilie, men det var til lunch. Nå var det middag og den var kjempe god. Vi hadde det så koselig der. Pluss at de har den sinnsyk gode desserten, en porsjons pavlova med amaretto krem. Sykt mektig, men har drømt om den i flere dager.

Porsjons Pavlova med amaretto krem…..nam!!

Etter at vi hadde spist oss nesten altfor gode og mette gikk vi ut i sommerkvelden på Bragernes Torg i Drammen. Det var begynt å komme en del folk ut, så vi bestemte oss for å sette oss et sted og ta noe å drikke. Vi havnet på The Old Irish Pub i en sidegate til torget. Det var noe live musikk der hvor vi fikk bord. Det er jo forsåvidt alltid hyggelig det, men klientellet var overraskende unge. Vet at jeg er godt over 40, nærmere 43, men de som var der var maks 23-24 år. At Covid-19 er blomstrende på vei tilbake er jo ikke vanskelig å se dessverre. Er heldigvis fullvaksinert, men allikevel. 

Bursdags gutten koser seg på Old Irish Pub med Kamilla

Toivo, den fineste jeg vet om ❤

Ettersom jeg valgte å være sjåfør i kveld fikk jeg kose meg med en veldig god alkoholfri Mojito for å avslutte kvelden!

Alkoholfri Mojito til sjåføren

Nå slår jeg av lyset og bikker litt! Håper derehar en super helg. 

– Katie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg