Søvn og kino

I dag, som mange andre dager, har jeg sovet mye. Trøtthet og utmattelse begynner å bekymre meg fordi det blir så mye. Energinivået mitt er mye lavere nå enn det var for bare et halvt år siden. Blir et tema jeg må ta opp på timen min på Rikshospitalet på tirsdag. Etter flere timer på sofaen fant jeg ut at vi måtte komme oss ut.

Vi kjørte inn til Drammen og dro på kino. Var godt å gå på kino. Sykt lenge siden og det er jo ikke akkurat så fysisk krevende.

 

I en kinosal sammen med mange tenåringsgutter med pappaene sine, ble det en ordentlig “guttefilm”. Filmen om Oliver Solberg. Gikk jo inn og tenkte litt at det ikke ville vært førstevalget mitt, men filmen var veldig bra.

Godt hjemme i sofaen nå.mrf Arne, Otto og Farmen Kjendis. Vi snakkes da

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg