Dagen før dagen

Hey

Da var permen over og jeg er tilbake på Rikshospitalet. Det blir en litt lang dag i dag, men er jo ganske vant til det når jeg er på sykehus. Jeg har tatt de obligatoriske blodprøvene. Det er alltid like artig. I dag fikk jeg en dame som absolutt ikke ville høre på meg da jeg forsøkte å fortelle henne hvilken arm og åre hun burde bruke hvis hun ville fylle glassene sine. Det er kanskje ikke så mange som liker tips i jobben, men når jobben din er å stikke en nål i armen på folk så kan det jo hende at pasienten har en idé om hvor det kan være lurt å stikke. Hun motvillig hørte på meg og blodet kom…..yeah. Har litt erfaring etter 37 år med dette. 

Etter blodprøvene var det opp på avdelingen og rommet mitt. Har vært kjempeheldig og fått enerom. Det er luksus.

    

Snakket med min sykepleier og fikk beskjed om at jeg var nummer en på operasjonslisten i morgen og skal opereres kl.08.00. Det er jeg strålende fornøyd med ettersom det er utrolig kjedelig å måtte faste fra dagen før for så å måtte vente til langt på dag… Kirurgen som skal operere meg kommer opp fra Radiumhospitalet i ettermiddag/kveld for å snakke med meg. Det er jo veldig greit å få noen ord med han. Jeg aner jo ikke noe om operasjonen, bortsett fra at det er kikkhulls kirurgi. Vet jo ikke hvor lang tid det vil ta eller noe. Greit å vite når man har familie som skal komme opp.

  

I dag var det ordentlig dritt vær, men deg gjør det enklere å være inne. Heldigvis får jeg lov til å gå ned i kiosken hvis jeg vil. Mulig jeg går ned og kjøper meg noe å lese, men nå skal jeg slenge meg bakover i sengen og se på tv. Vi snakkes

Katie

2 kommentarer
    1. Hei:) Ramlet innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar og ønske deg en fin dag:) Ønsker du å lese om Kickstart og resultater av kickstart, samt aloe vera – produkter og min kampanje for å hjelpe de hjemløse dyrene i sommer? Ta en titt innom min blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg