Hjemme med Chanel & gutta

Hey

For tre dager siden var jeg innom Blomqvist auksjonshus på CC Vest i Oslo for å spørre dem om noen gjenstander. Og i det jeg kom inn døren fikk jeg øye på en Chanel veske på hyllen. Kjærlighet ved første blikk kan man kanskje kalle det. Ble stående og måpe for jeg syns den var så fin. Den lå ute på nettauksjon som skulle utløpe samme kvelden så måtte inn og sjekke. Endte med at jeg la inn bud og etter noe sinnsykt spennende minutter vant jeg budrunden og vesken var min. Hentet den i går da jeg skulle hjem til Drammen. Den er sååå lekker.

Da var jeg kommet hjem til guttene mine i Drammen etter nesten 14 dager i Oslo. Har jo bodd 5 dager hos mamma og pappa der etter ut skrivelsen. Det har vært veldig deilig selv om jeg har savnet guttene mine masse. Har forsøkt å bevege meg litt hver dag, men det har vært ganske så begrenset på grunn av smertene. I går begynte smertene i arrene og inni magen å gjøre vondt. Som jeg sier, er det ikke det ene så er det jaggu meg det andre. Heldigvis har jeg noen smertestillende her hjemme og river litt mer i og det er godt. Da får jeg en liten “pause”. Sovner på sofaen selvfølgelig, men da får jeg slappet av i hvert fall. Det er jo kjempe viktig etter en operasjon for det å komme seg fort tilbake.

Det er alltid godt og komme hjem til familien og det var så godt og bare forsvinne inn i armene på min kjære da jeg kom inn døren. Han hadde til og med stekt vafler til oss da vi kom. Mamma og pappa ble jo med opp og det var jo kjempe koselig. 

Natten gikk overraskende bra. Benet begynner å bli mye bedre og at det er sårt i arrene etter bare 8 dager etter operasjonen, ja det må man jo bare regne med. Jeg var oppe en gang i løpet av natten, men det er jo ikke uvanlig uansett. Må jo innrømme at jeg tok en smertestillende med kick i, men det er jo derfor man har de. Tror bare det er bra å ha sånne når man virkelig trenger de. Jeg blir faktisk litt sint når man ligger på sykehus i smerter og man føler seg som en narkoman når man ber om smertestillende. Det vet jeg at mange opplever og det er en skikkelig uting. Jeg har full forståelse for at man må ha strenge krav og regler når det gjelder dette temaet, men når man har vært syk HELE livet så kjenner man kroppen sin ganske godt og vet hva man responderer på og ikke. Det er noe helsepersonell kan tenke på. 

Anyway, solen skinner og jeg føler meg litt bedre i dag så nå logger jeg meg av 🙂

  
En som er overlykkelig for at “mamma” er kommet hjem igjen etter to uker med operasjon og sykehus.

Fra Mack og meg i Drammen, vi snakkes

Katie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg