Blæææ

hei

i dag våknet jeg skikkelig uggen. kjente det litt i går, men i dag har jeg fått skikkelig sår hals, hodepine og tette bihuler. skikkelig vår forkjølelse. nå pleier ikke jeg å klage på en forkjølelse, men det hjelper jo ikke når man er nyoperert. Hosting og nysing blir mange ganger vondere. når jeg blir hjerteoperert, og brystbenet er saget over og alle ribbeina mine er bøyd bakover, er nysing, hikking og hosting bortimot det mest smertefulle. når jeg kjenner nysene prøver jeg å bestemme meg for om jeg skal holde for nesen eller ikke. hva gjør minst vondt. heldigvis er det ikke så ille nå.



i dag var siste dagen i leiligheten til min svigermor. det er ikke helt gått to måneder siden hun døde så det er veldig rart å gå igjennom alle tingene hennes. alle ting hun var glad i og betydde mye for henne. mye har gått til Frelsesarmeen, noe har vi tatt, men noe må man jo bare kvitte seg med. og det er jo det som er vanskelig å se på. en tom leilighet er jo også en merkelig følelse. hun var så glad i den leiligheten de 9 årene hun bodde der. den var jo helt perfekt for henne.

nå er det snart natten her. tar en paracet og bikker i seng i håp om at det er bedre i morgen – vi hörs

– Katie

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg