Pheew……

Hei

Takk for at du tar turen innom. i dag er det 1 juni, den første dagen i den første sommermåneden. Etter den våren vi har hatt så håper jeg virkelig at været tar seg opp. Har ikke vært en bra mai for å si det sånn. I dag har det vært overraskende bra!

Klokken 10:00 i dag var det overlevering av svigermors leilighet. Det er veldig rart å tenke på at vi ikke skal inn der noe mer. Hun var så lykkelig der i de ni årene hun bodde der frem til hun døde. Men nå er det kapittelet over og vi kan fokusere på noe annet. Vi dro opp til båten og det var utrolig deilig å se at bånnstoffet nå var på og listene på siden av båten nå snart var ferdig. Håpet er at den blir sjøsatt denne uken. 

I dag var timen på Radiumhospitalet. Har ikke akkurat vært meg selv den siste tiden. Nerver for at det var kreft de fant da de tok ut livmoren og om det kan ha vært spredning av kreften. Forferdelig å tenke på. Som jeg har skrevet tidligere så går tankene mine på ville veier når lyset slukkes. Og de er som regel ikke så lystige tanker.
Etter en forsinkelse på nesten en time så kom vi inn til legen. Viste seg at hun assisterte under operasjonen for fire uker siden. Hun fortalte at operasjonen gikk kjempe bra og helt etter planen. De fikk ut hele livmoren og det var ikke noe blødninger eller andre komplikasjoner. Det viste seg at det var kreft som jeg hadde i livmoren, men de fikk ut alt og det var ikke noe holdepunkter for at det var noe kreft igjen. Hun sa rett ut at jeg hadde en kreft diagnose og at den vil følge meg livet ut. Men det gjør jo Fallots Tetrade diagnosen min også (medfødt hjertefeil diagnose). Skal på kontroll om tre måneder og da blir jeg undersøkt mer.

Nå er jeg lettet og glad. Jeg var helt utslitt da jeg kom hjem og sovnet tvert på sofaen med Mack. I kveld skal vi grille og kose oss. Bare meg og guttene mine. Det var bli godt. Var på polet en tur i går så mulig det blir en margarita etterpå 🙂

  

Håper dere alle har det bra. Takk for at du tok turen innom bloggen min. Vi snakkes snart igjen

– Katie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg