Litt Oslo må til

Hei

Etter en morgen med rydding i heimen dro jeg innover til Oslo. Stoppet på IKEA på veien. Å ha en valp er overraskende likt å ha en baby noen ganger. Arne har nå fått en grind som skal stå i trappen så han ikke kommer seg opp i andre etasje når vi ikke er der. Har allerede kjøpt en ammepute som han har i buret sitt som pakker seg rundt ham om natten. Natt til i dag måtte jeg ligge ett par timer på sofaen fordi han ikke ville roe seg. Jaja…sånn er det. Dødstrøtt fikk jeg lagt meg i min egen seng i 02.00 tiden. Da var det stille fra buret.

Etter IKEA dro jeg inn til Oslo og møtte venninnen min og vi dro på TGI Fridays City. Digg å gå ut og kose seg.

Nå er det natten og i morgen tidlig bærer det til kontroll på endokrinologi avdelingen på Aker sykehus. Veldig spent på prøvesvarene fra blodprøvene jeg tok før helgen. Vet veldig lite om dette med stoffskifte og Graves. Får kanskje litt bedre innsikt i morgen.

Natta folkens

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg