Hektisk hverdan

Hey

En bitte liten stund siden jeg sist skrev. Det har vært den mest hektiske tiden ever føler jeg. Vært frem og tilbake på Aker Sykehus i Oslo på grunn av stoffskifte. Den er heldigvis på vei ned, men blir nok ikke operasjon før etter sommeren. 

Forrige fredag, dagen etter at jeg sist skrev, jobbet jeg på Drammensbadet. Da jeg var ferdig dro jeg rett hjem og hentet Marcus og Arne. Sammen dro vi til Vinterbro og hentet en hund til. Så nå har jeg to. Den nye er en 1 år gammel amerikansk cocker spaniel. Han har fått navnet Otto. Otto trengte et nytt og stabilt hjem så da ble det her hos oss.

Otto har nå bodd hos oss i 8 dager og det går veldig bra. Han prøver å finne sin plass i flokken og setter med jevne mellomrom Arne på plass. Han er litt nervøs og skvetter lett, men dette også blir det mindre av. Han skal få kjærlighet, ro og en stabil hverdag. I dag dro vi en tur i hundeparken med de begge. Arne har jo vært der mange ganger, men for Otto ble det en ny erfaring. Det var ingen andre hunder der og det tror jeg egentlig bare var bra. 

  

Etter hundeparken dro jeg alene ned til Drammen sentrum. Hele uken har det vært internasjonal mat marked. Det skjer to ganger i året og da går jeg rett og slett litt bananas. Klarer ikke si nei til deilig ost. Brukte litt for mye penger, men av og til er vel det lov også. 

    

Dagens fangst

  
Endte opp med hjemmelaget parmeggiano fra Piemonte, Parmeggiano Reggioano med Barolo vin, Gouda (3 år lagret), Old Dutch og en ost jeg ikke husker. Slang også på seks forskjellige franske kokosboller. Spent på de. Tror jeg skal vente til Marcus kommer hjem så han får smake.

Nå er det avslapping på høyt nivå resten av kvelden. 

Ha en strålende lørdag.

– Katie

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg