Dritt medisin

God kveld i stua. Flere kvelder på rad nå så har jeg fått litt feber på kveldstid. Utrolig slitsomt. Jeg mener selv det er stoffskifte medisinen, Neo-mercazol. I kveld har jeg 38.4° og kjenner meg sliten. Jeg tok det opp med legen på Aker sist uke, men det skal ikke være en dokumentert bivirkning. Men når jeg sitter her med hetetokter og feber spiller det jo ingen trille hva som egentlig står på listen over bivirkninger. Hvis noen der ute har de samme problemene med denne medisinen så fortell meg gjerne om det. Hadde vært ok å vite. Jeg har aldri giddet å være noe Google-lege.

Morningen er helt fin. Var ganske satt ut i går, men ellers er jeg opp og rask i gang. Det samme var jeg i dag. Kjørte inn til Oslo og Aker sykehus for nye blodprøver. Ettersom jeg målte litt høy INR (blodtykkelse) i går visste jeg det kom til å blø mye når nålen ble tatt ut. Forferdelig slitsomt. 

Dro hjem og hentet Arne og Otto og dro i hundeparken. Var trøtt, men det var godt å se de leke og jeg fikk frisk luft og sol.

Nå er det bingen på meg. Vi snakkes snart igjen.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg