Rolig dag

Ja, da var klokken bikka 23 og det er lørdag kveld. Skulle vært i Tromsø nå med en cocktail (alkoholfri sådan) i hånden, men det er jeg ikke. Drit kjipt når noe man har gledet seg til ryker på grunn av en så altfor kjedelig årsak. Men er ikke så mye jeg får gjort.

I dag var det helt fantastisk vær så gikk en liten tur ut med Arne og Otto. Gikk super rolig og de fikk snusa og kosa seg. Jeg har funnet ut at turen behøver ikke alltid være så himla lang, men at de får tid til å kose seg ute. Min kjære dro avgårde på heldags MC tur med noen fra jobben, mens Marcus brukte dagen på å pakke. Sommerferien er definitivt i gang og i morgen tidlig reiser han til farfar og Anne i San Miguel ved Torrevieja, Spania. Han og kompisen blir borte i 16 dager så de får nok kost seg masse.

Jeg orket ikke sitte hjemme så dro til mamma og pappa. Kjøkkenet er oppe og ferdig så jeg satt på en stol og hjalp mamma med hvor hun skulle sette ting. Alltid en utfordring når man får litt mindre plass og man er vant til steder å ha forskjellige ting. Hadde veldig lyst til å dra inn til Oslo sentrum og se på PRIDE paraden, men det hadde jeg ikke maktet. Orker ikke ny tur på Rikshospitalet for å si det sånn.

Vært hjemme nå på kvelden og som vanlig  (- i går) kom feberen krypende. Man kjenner det godt. Det som er litt rart er at dette ikke er en feber fordi jeg er syk (infeksjon), men fordi stoffskiftet mitt setter ut kroppens egen temperaturmåler. Ganske sykt. Nå er det natta fra flotte og sommerlige Konnerud.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg