Sløv i blikket….

Må være stille her jeg sitter og skriver ned mine tanker om dagen. Klokken er tross alt 02.04 på natta. Regnet pisker ned på utsiden av vinduet (jaggu godt det ikke er på innsiden). Noen ganger så klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg syns det er godt å høre på her jeg ligger, eller bare drit irriterende.

Da jeg våknet i dag kjente jeg at pulsen var din, solen skinte utenfor og jeg tenkte at dette s7kkert ble en bra dag. Hadde noen ærender så vi dro avgårde mens vår kjære vaskehjelp kom for å ta leiligheten. Kom opp på Liertoppen og da sa det rett og slett stopp. Jeg ble truffet av trøtthetsvegg jeg aldri har opplevd før. Så som den ansvarlige sjåfør jeg er ga jeg nøkkelen til sidemannen som kjørte hjem igjen. For dere som vet hvor Liertoppen er og distansen derfra til E18, så kan dere skjønne at jeg var heeeelt lost da jeg lå i forsetet og snorket i påkjøringsrampen. Sov hele veien hjem.

Selv om hun ikke var helt ferdig i leiligheten hadde hun vasket det store gjesterommet oppe og lagt på rent rengetøy. Hun så nesten litt bekymret ut der jeg sjanglet inn døren og opp trappen. Kan såvidt huske at jeg de iset ned i sengen. Borte ble jeg. Zzz….Zzz…..Zzz…

Etter en liten time kom Toivo opp med Arne og Otto og helt solid sluknet de sammen med meg. Kanskje de skjønte at jeg ikke var helt i form. Hunder gjør jo det.

Fikk i oss litt mat før jeg igjen Zzz… på sofaen. La meg 22.13 og tenkte dette var lurt. Klokken er som sagt 02.15 og her sitter jeg da. Lys våken…..

Må innrømme at jeg nå skal spille litt candy crush før imovanen tar tak.

Håper dere alle Får en GOD NATT – BUENOS NOCHES <3

– Katie

#syk #lei #høytstoffskifte #hjertefeil #skaldetværenoemerførvistenger #oppitt #shout #shoutout #insomnia #thyroid #thyroidhell #supportingfamily #love my boys #hospiallife

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg