Siste natten, hjem mañana

Hey

Da er siste dagen på Rikshospitalet kommet og jeg skal hjem i morgen. Da er det akkurat fem uker siden jeg kom hit for en helt normal hjerte kontroll. Er veldig spent på morgendagen, men kjenner meg veldig klar. Har begynt å finne frem alt jeg skal ha med. Rart hvor mye man samler når man er fem uker. Klær, ukeblader, medisiner, gaver etc. 

  

Jeg hadde en treningsøkt i dag og selv om jeg var skikkelig støl etter i går mestret jeg å gå først ned tre etasjer til glassgangen. Gikk litt nedover den før jeg gikk tre etasjer opp. Da var lår og legger ganske mørbanket. Skal få en treningsøkt til med fysioterapauten før jeg drar i morgen. Det blir veldig bra. Det er helt vilt hvordan de siste fem ukene har vært. 

Var en svingom kafeen med mamma før jeg tok en velfortjent cowboy strekk. 

Nå skal jeg slappe av for morgendagen blir sikkert veldig slitsomt. Blir godt å komme hjem, litt rart, men veldig godt.

– Katie

#nyresvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #trening #opptrening #kjærlighet #love #rikshospitalet #organdonasjon #sykehusliv #vmh #shout #shoutout

wwww.organdonasjon.no 

www.vmh.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg