Sliten, trøtt og drittlei og litt blåbær

Hey

Nå har jeg kommet meg oppi sengen min med mine latterlige hovne og vonde ben. Selv om dosen på vanndrivende ble doblet og jeg merker det på antall ganger jeg må tisse i løpet av dagen (som er MANGE), syns jeg fortsatt beina er hovne. De veksler mellom høyre og venstre og er utrolig frustrerende. Utrolig nok har jeg ikke time hos fastlegen min i morgen for å måle INR, så tror jeg skal ut og kjøpe noen par støtte strømper. Utrolig usexy plagg, men tror kanskje det hjelper. 

Når beina blir så hovne så strekker huden seg og det er virkelig ikke noe godt.

I dag har jeg vært hjemme hele dagen med Arne og Otto. Marcus er fortsatt i Tønsberg og Toivo har hatt jobbehelg. Syns litt synd det på han for det har vært lange og tunge vakter så han er jo helt utslitt. Men jeg har da gått 6-7 småturer med gutta og det kjenner jeg i de beina.

Nei, skal slutte å klage. 

I går gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før og jeg må skryte litt. Da svigermor levde, pleide vi å kjøre rundt hele Buskerud (føltes som det) på jakt etter de fineste jordbær for å lage rørte jordbær. Det har jeg gjort, men ikke den mengden vi gjorde. Men i går lagde jeg blåbærsyltetøy. Kokte opp og holdt på. Ble ganske så fornøyd med resultatet. (Klapp på skulderen til husmoren på Konnerud).

Kvelden avsluttet jeg sittende ved en kullgrill fylt med ved på Røa i Oslo med ett par venner.

Håper dere alle har hatt en strålende helg. Sov godt så snakkes vi snart.

Natta

– Katie 

#nyresvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #hunder #venner #vmh #ous #opptrening #angst #trening #mentalhelse #rikshospitalet #rehabilitering #overleve #organdonasjon #shoutout 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg