Åpen for noe nytt

Hey

I dag prøvde jeg noe helt nytt. Noe jeg aldri tidligere har tenkt på, men bare hørt om såvidt. Fotsoneterapi. Jeg visste ikke helt hva jeg gikk til, men jeg tenkte som så at hvis det kan hjelpe de hovne og vonde beina så er det jo verdt forsøket. Er god på å bite tenne sammen når noe gjør vondt. Men den egenskapen fikk jeg ikke bruk for i dag. Selv om jeg kjente når hun trykket på noen punkter, var det for det meste ganske så behagelig. Det var godt å ha noen som kunne behandle beina mine. Ble ganske trøtt i kroppen etterpå, ikke for å snakke om tørst. Godt å komme hjem. Skal tilbake for ny behandling igjen neste uke.

Resten av dagen og kvelden har jeg tilbragt hjemme med gutta. Etter noen uoppmerksomme minutter i går kveld klarte Arne og gnage opp limet på operasjons såret sitt. Vi ringte vakt telefonen, men ettersom vi så det tidsnok skulle vi bare sjekke det igjen i dag. Alt ser bra ut, men Arne selv er ikke noe happy. Sliter med å finne roen og en behagelig stilling. Etter mye fjas i kveld roet de seg endelig ned ved siden av meg i sofaen. Slitne hunder og sliten mamma.

Nå har jeg lagt guttene og bikket i seng selv. Elsker sengen min. Har tatt med meg mine nye bok, “Mørke netter i Barcelona”, et tema jeg kjenner ganske godt til etter mine seks måneder der for mange år siden…..hehe. Håper dere alle har hatt en flott mandag. 


God natt folkens.

– Katie 

#guch #hjertefeil #nyresvikt #ous #rikshospitalet #kjærlighet #trening #rehabilitering #opptrening #langvei #normalhverdag #vmh #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #hverdag #mestring #love #mentalhelse #hjertesvikt #angst 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg