Litt jobb og besøk fra Tromsø

Hey

Ja da var helgen endelig kommet. Startet dagen styggtidlig med å stå opp 05.20. Kledde på meg og fikk i meg noe mat før jeg dro avgårde. Begynte på jobb 06.15. Det var en helt fantastisk himmel som lyste seg opp mer og mer ettersom solen steg.


Jeg jobbet i går kveld også så da klokken ble 11.00 og jeg var ferdig var der utrolig godt å komme seg hjem. Fikk meg god tid til en cowboy strekk på sofaen. Vi lagde fårikålen som bare ble stående på komfyren og putre resten av ettermiddagen. 

Denne helgen har jeg sett frem til kjempelenge. Endelig skulle Stine komme fra Tromsø på besøk. Vi har jo ikke sett henne på kjempe lenge ettersom jeg var så syk i sommer. Jeg dro ned til Drammen stasjon og hentet henne da hun kom fra Gardermoen. 


Nå er vi hjemme, fårikålen er spist og den ble kjempegod. Har vel ikke spist det siden i fjor. Kjenner smertene i beina etter i går og i dag. Så jaggu godt å få de opp litt.


Håper dere alle har en strålende fredag og helg. Stor klem

– Katie

#hjertefeil #hjerte #mestring #trening #opptrening #angst #mentalhelse #rikshospitalet #vmh #ous #guch #hjertesvikt #jobb #drammensbadet #drammen #norway #fårikål #organdonasjon 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg