Fotsoneterapi, middagsgjester og kanelboller

Hey

Søndag kveld er her og det er full avslappings på sofaen. Uken har vært ganske så bra. Mandag morgen var det ned på fastlege kontoret for måling av INR. Ikke en uke i mitt liv er komplett uten en eneste legetime.


Etter legetimer dro jeg bort til Kamilla for en morgen kaffe før timen min for fotsoneterapi. Jeg er så glad for at jeg prøvde det for endelig har jeg funnet noe som letter litt på irritasjonen, hovenheten og smertene i beina. Lettelsen varer i ett par dager så er vi back to scratch igjen. 

Onsdag kjente jeg litt smerter i munnen og fikk en tannlege time torsdag. Men torsdag startet ganske så bra. Var ute med Arne og Otto på morningen og på vei tilbake sjekket jeg posten. Der lå brevet fra Drammen kommune som jeg har ventet på, slitt for og hatt behov for lenge. 


Dette beviset kommer til å gi meg betraktelig lettelse i hverdagen og  bedre livskvalitet. 

Hadde kjempekoselig middagsgjester torsdag kveld. Slekten til Toivo fra Troms og Finnmark. 

I går ble jeg med Toivo noen timer på jobb. Det var veldig lenge siden jeg har gjort det. Hektiske dager nå som det er lokfører streik. Toivo er ikke tatt ut i streik, men det merkes jo.


I dag ble jeg hjemme når han dro på jobb. Jeg så en oppskrift på nettet og lagde kanelboller i langpanne. Disse skal jeg gi til streikende lokfører er i morgen. Håper de blir glad for dem.

Nå er der “Alt for Norge” før jeg bikker i seng. Hipp hurra for ny time til fotsoneterapi i morgen. Gleder meg sykt.

Ha en strålende søndag kveld. 

– Katie

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #vmh #fysio #fotsoneterapi #opptrening #angst #overleve #ous #rikshospitalet #kjærlighet #trening #mentalhelse #lovelife #backtolife #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #lokførerstreik #kanelboller #bakeboller #notok #bakedag #liv således

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg