Litt av en uke, men en god en har det vært

Hey

Nå er det gått en liten stund siden jeg sist skrev et innlegg her. Forrige uke var ganske så hektisk med legetimer hos forskjellige leger på forskjellige helseinstitusjoner. På onsdag i forrige uke var jeg så heldig at jeg fikk dra inn til Grünerløkka og passe på min lille nevø, Sebastian. Han er 21 måneder. Det gikk supert så håper det ikke blir lenge til neste gang. Tante Katie er klar!!

Det gikk ganske slag i slag. Torsdag var det “Damenes Aften” på Bohus i Drammen som jeg dro på med Kamilla. Og på fredag var det 40 års festen til nesten-svigerinne, Karin. Kjempe koselig.


På lørdag ble Marcus med meg til Oslo og Frognerparken med Arne og Otto. Vi hadde avtalt treff med andre eiere med amerikanske cocker spaniel. Det var kjempe stas å se gutta løpe, herje, leke og ha det artig.


Jeg var ganske så sliten på lørdag kveld så det var godt å bare gjøre noe rolig og kos. Så Toivo og jeg tok en tur på kino og så “Børning 2”. Hadde ikke sett film nummer en, men det gjorde ingenting. Jeg syns filmen var kjempe morsomt.  Kul film!! På søndag morgen, da jeg sto tankefull i dusjen kom jeg på den mest geniale ideen. “Hey, hva om vi bare stikket på båten til Danmark?” Noen få timer senere var vi godt plassert på DFDS til København. Noen ganger må man være litt crazy. Oppgraderte oss til Commodore Class. Vi hadde en super fin tur, akkurat den lille pausen vi trengte og fortjente. 6 timer i København var og flott. Ble fort sliten så holdt oss i mer eller mindre på samme lille området på Strøget. 





Nå er vi hjemme igjen. Kom tilbake i går. I morgen skal jeg på Rikshospitalet for kontroll kontroll av hjertet og så rett på kontroll av hjertestarteren min. Så i natt sover jeg hos mamma og pappa. Natta folkens. Vi hørs!!

– Katie

 

#hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #opptrening #langvei #normalhverdag #vmh #guch #hjertesvikt #angst #mentalhelse #lovelife #backtolife #rikshospitalet #kjærlighet #trening #organdonasjon #dfds #københavn #copenhagen #danmark 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg