Disney og bursdag

Hey

Det er bikket over midnatt og det er blitt 18.januar. Men dagen jeg har hatt har vært kjempe fin. Jeg tok RER toget til Marne la Vallee hvor EuroDisney og Disney Village ligger. Det var super kaldt ute og RER stasjonen ble som en vind tunnel. Sykt kaldt. Så å gå inn i parken var aldri et tema. Tror ikke jeg hadde klart det med beina mine nå heller. Så fokuset ble Disney Village. Kjenner at jeg blir ganske barnslig når jeg er der. 

Det er liksom noe så kos å være der. Mange barndoms minner som vekkes. Etter å ha gått gjennom alle butikkene og kjøpt det jeg skulle ha (bursdagsgaver så kan ikke røpe hva jeg kjøpte) måtte jeg ha meg noe mat. Valget falt på Planet Hollywood. Har nok ikke vært der på 10 år kanskje. 

“Table for one”

Etter lunch dro jeg hjem igjen til Hanne i Bry sur Marne. Fikk tatt meg en cowboy strekk før de andre kom hjem fra jobb og skole. På sen ettermiddag kom naboene som de er så gode venner med på aperitiff og etterpå dro vi opp i gata til en italiensk restaurant for å feire Hannes bursdag.

Nå er jeg i seng og super trøtt. Ønsker dere alle en bon nuit så snakkes vi. 

– Katie 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #overleve #ous #rikshospitalet #shoutout #drammen #norway #oslo #oslolove #survival #organdonasjon #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #parisfrance #paris #france #vacation #disney #eurodisney #planethollywood #sisterlove

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg