Borte bra, men hjemme best <3

Hey

Da er jeg hjemme igjen i Drammen hos gutta mine. Det er noe i det at det er stas å være på tur, men det er veldig deilig å komme hjem også. Onsdag kveld var siste kveld i Paris for denne gang. Så det var tid for litt søster-tid. Vi kjørte inn til Bercy Village. Det er en liten aveny av små hus på hver side. Husene er kjente og mindre kjente butikker og barer og restauranter. I enden av gaten er det kino. Vi fant ikke noe film vi ville se så vi etter en titt i noen av butikkene gikk vi på en pub som heter The Frog. Veldig bra sted. Sport på storskjerm, de har sitt eget microbryggeri og de som går der, vil jeg tippe er unge profesjonelle. Vi bestilte blandings av nachos, quesedilla og masse nam.

Torsdag var det hjemreise. Jeg er ikke noe fan av å fly så var ganske så urolig hele dagen. Ble tidlig ferdig med å pakke tingene mine så jeg fikk tilbringe litt tid med Solveig som var kommet hjem fra skolen. Så bar det avgårde til Charles de Gaulle flyplassen. Det er jo ikke noe hemmelighet at jeg ikke liker å fly og ser på det som et nødvendig onde. At det er større sjanse for at det skjer noe i bilen på vei til flyplassen er større. Men når flyet kjører ned rullebanen i 250-300 km/t er det ikke bilturen til flyplassen jeg tenker på. For et par år siden var det noen som sa til meg at jeg skulle fortelle de kabinansatte at jeg var redd. Etter at jeg har begynt å gjøre det har det blitt så mye enklere.


Øverst til venstre : Drammen
Øverst til høyre : Oslo (Holmenkollen)

Har hatt en stille og rolig helg hjemme med gutta. I går fikk jeg ånden over meg og gikk gjennom kjøleskapet. Ryddet, vasket, spritet ned og fylte det opp igjen. Skal mer i dag, men må fordele det litt for ellers blir jeg så sykt sliten.

Vi snakkes.
– Katie

 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #overleve #ous #rikshospitalet #shoutout #drammen #norway #oslo #oslolove #survival 
#organdonasjon #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #parisfrance #paris #france #vacation #disney #eurodisney #planethollywood 
#sisterlove #sistertime #sas #sasgo #scandinavianairlines #weekend

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg