Borte bra….

Hey

Da var vi hjenme igjen i Drammen. Etter en god frokost vasket vi oss ut av hytta i Grebbestad og kjørte avgårde. Stoppet naturligvis på systembolaget. Der kjøpte jeg noen flasker prosecco. I april neste år blir jeg 40 år så begynner å hamstre nå. Jenta som ingen trodde skulle leve mer enn en uke, tilbake i 1978, blir snart 40. Det er helt sykt og det er jo ingen tvil om at jeg har vært igjennom mye dritt på grunn av sykdommen. Så bursdagen neste år skal virkelig feires med Brask og Bram med en stor fest.

Stoppet også innom Nordby Shoppingsenter. Skulle ikke ha så mye så det gikk kjapt og greit før vi krysset over til Norge. Ett par timer senere var vi parkert utenfor og ble overfalt av kos fra Arne og Otto. Er så godt å se de igjen. 

Jeg snudde mer eller mindre i døren og dro ned for fotsoneterapi. Nå var det jo noen dager siden sist så det var veldig godt, vondt, men godt.

Nå er det “Åsted Norge” før jeg bikker i seng. Håper vi kan få dra tilbake til hytta igjen om ikke så lenge. Kanskje nærmere sommeren så været er litt koseligere. Roen har senket seg og med dette flott bilde av fineste Otto sier jeg god natt.

 

Vi snakkes

– Katie

#vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #opptrening #kjærlighet #love #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #sjekkdeg #grebbestad #tanumstrand #sverige #norge #depresjon #mentalhelse #lovelife #backtolife #angst #langvei 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg