Javel…..

Hey

Det er ganske utrolig hvor mye man kan hate en ikke-levende gjenstand til tider. Men akkurat nå hater jeg støvsugeren. Jeg burde kanskje ta meg sammen, men det finnes ikke et fiber i min kropp som orker å sette den i stikkontakten. Anyway, alene hjemme igjen i kveld. Jeg hater hvordan hjernen min noen ganger kverner. Både i går og i dag måtte jeg droppe de vanndrivende medisinene mine på morgenen, rett og slett fordi det ikke passer at jeg flyr på do hvert femte minutt. Konsekvensen av det er jo ikke farlig, men jeg føler meg tung i kroppen, tung i pusten, oppblåst og stinn. Og det er når disse tingene skjer at hjernen kverner. Mange av de symptomene er jo også symptomer på hjertesvikt. Og selv om jeg vet det ikke er det som skjer…….TELL IT TO MY BRAIN:

– Katie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg