Påskemorgen slukker sorgen…..ok?

Hey

Første Påskedag og ut med flagget. Skinkesteken inn i ovnen, hundene skal luftes, bordet skal dekkes og det var en ting til……hva var det igjen…..??…..å ja, Katie skal puste. Den siste tiden har jeg vært kjempe sliten i hodet og i kroppen. Det er mye som skjer om dagen, vondt i beina, rare tanker i hodet som jeg pusler på plass og når kardiologen på Rikshospitalet sier at alt ser så bra ut som det kan, tenker jeg at det allikevel er noe som ikke stemmer. Noen ganger syntes jeg det er skikkelig vanskelig å stole på legene når alt er i orden. “Er de sikker på det?”, “hva om de har sett feil?”, “hva om de har oversett noe?”….og så videre. Det gnager inne i hodet mitt til tider. Spesielt når jeg skal legge meg. Jeg har verdens beste mann, stesønn, foreldre, søsken og familie, men det er ikke alltid like lett å forklare hva som foregår med meg. I hvert fall ikke det i topplokket. Nå syns kanskje noen at jeg er litt vel utleverende, but I DONT CARE!

På ettermiddagen i dag kom mamma, pappa og tante Bjørg på skinkestek. Svigerfar kom også hjem til det, før han dro avgårde igjen. Toivo sto for matlaging, vasking av gulv og det meste som måtte gjøres. Han hjalp meg også med å dekke bordet. Da er det så ufattelig slitsomt når jeg blir stinn i magen, slapp i kroppen, tusen tanker og utmattelsen tar helt overhånd. Nå har jeg tatt to valium og sendt email til psykologen min. Tror det er på tide med ny time. Kanskje få litt hjelp til pusle alle brikkene på plass igjen. Det er lov å få hjelp til det har jeg funnet ut.

Nå som valiumen begynner å virke tar jeg kvelden!

Vil bare si HIPP HURRA til min vakre hund, Otto, som blir  år i dag. Han kom til oss for snart ett år siden og har virkelig blitt en del av vår familie. Livet hadde ikke vært det samme uten han og han gir bare masse glede, kjærlighet, latter og lykke!

Ha en god natt folkens.

– Katie

#vmh #guch #hjertefeil #fallottetrade #mentalhelse #angst #depresjon #valium #lovelife #kjærlighet #påsken2017 #påske #familie #trening # rehabilitering #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #livetsomkronisksyk #followme #vår
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg