Dinner and a movie

Hey

Andre påskedag og den siste påskedagen for i år. I morgen er det tilbake til jobb og skole for noen. Butikkene er åpne og hverdagen er atter en gang over oss. Påsken i år har vært litt spesiell. Vi har ikke vært noe sted og sykdom i familien gjør at man fokuserer på andre ting enn påskeegg og skitur. Men for dere som kjenner meg godt, vet jo at skitur aldri er noe prioritet for meg.

Var på fotsoneterapi igjen i dag. Var en ukes tid siden sist så var veldig godt. Jeg kjenner at det funker. Ikke bare på at beina verker mindre, men at andre deler av kroppen funker bedre. Ting løsner litt.

Etter fotsoneterapi hentet jeg min kjære og vi dro ned på besøk på Drammen Helsehus. Madammen på huset ønsket seg en cappuccino med lite skum, så vi kjørte like gjerne bort på Bragernes Torg og kjøpte en på Starbucks til henne. Med handicapkortet mitt kan jeg nå parkere på torget og selv om jeg sikkert føler det slik, så føler jeg at folk noen ganger ser på meg og tenker “hvorfor trenger hun et sånt parkeringskort?”. Må jo innrømme at jeg har jo tidligere vært så snever i mine tanker. Faktum er at ingen kan vite hvorfor eller årsak. Its my business. 

På kvelden tok min kjære og jeg turen ned til Drammen sentrum. Vi gikk først på Lizzis Pizza og spiste før vi dro på kino og så “Fast & the Furious 8”. Jeg har jo sett de alle og digger de. Enda mer moro var det at Kristofer Hivju er med i denne. Hadde en ganske betydelig rolle. Moro å se en jeg gikk på Hartvig Nissen (SKAM skolen) med gjøre det så bra. Heia Kristofer!!

Etter filmen dro vi hjem igjen og nå bikker jeg i seng. Jeg vil bare si god natt til alle mmed et nydelig bilde jeg fikk av min beste venninne Stine i Tromsø fra en topptur hun var på i dag. Virkelig noe av det vakreste Norge har å by på.

God natta

– Katie

#vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #hjerte #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #sjekkdeg #mentalhelse #angst #depresjon #mestring #opptrening #kjærlighet #love #overleve #ous #skam #hartvignissen #oslo #oslolove #survival #kristoferhivju #fastandthefurious8 #kinocitydrammen #lizzispizza

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg