TGIF eller bare en dag som alle andre

Hey

Det er fredag og helg. Toivo har jobbehelg så nå er jeg alene. Marcus hangler jo fortsatt med kyssesyken så han er jo hjemme. Så i kveld ble det kylling til middag. Det er ikke en høydare for min kjære, så når han er på jobb spiser vi det. Marcus med ris og jeg lagde en indisk saus til. Det er jo heller ingen høydare for Toivo så greit å benytte anledningen. Arne og Otto er jo selvfølgelig her og nå i kveld kom venninnen til Marcus. Det er jo koselig. De tok med seg hundene opp så fått litt ro nå.

I 11 tiden kjørte vi ned til Subaru. Marcus ble også med. Selv om han ikke er i noe form er det jo godt å komme seg litt ut. 
Etter at vi fikk førersiden på bilen bulket på søndag måtte vi få en takstmann til å se på den. Heldigvis var det ikke vår skyld i skaden, for dette blir ikke billig. Det som passet veldig fint var at Bilbutikken som har Subaru i Drammen ligger rett ved siden av Gulskogen kjøpesenter. Vi dro bort dit og gikk på Espresso House. Så fornøyd med at det er kommet på Gulskogen. 

Tenk at jeg fikk med meg begge guttene mine på Espresso House. Jeg er så heldig som har disse mannfolka i livet mitt. Uendelig glad i de og det er veldig koselig nå som Marcus begynner å bli så voksen.

Formen kjentes ganske bra i dag. I dag har jeg nok prøvd å skyve de mørke skyene som henger over meg om dagen litt foran meg. Jeg får de ikke bort, men jeg klarte på en eller annen måte å overse de. Da jeg kom hjem måtte jeg lage ferdig alle makronene jeg skulle levere i bursdagsfesten til niesen min, Anna. Hun er blitt 10 år nå og ønsket seg rosa makroner. Selve makronene lagde jeg for noen dager siden, men fyllet lagde jeg i dag. Det kunne jo ikke bli noe annet sjokoladefyll. Klarte også skrive en A på alle med sjokolade. Ble ganske fornøyd.

Jeg kjørte ned til Anna og jeg har i ettertid fått melding om at de ble godt mottatt og av alle jentene i bursdagen og da det ble spurt om oppskriften hadde Anna svart at “den er en familie hemmelighet”. Må jo være Farmen Ida sin familie hemmelighet det da…. www.idagranjahnsen.com.

Når jeg kom hjem var solen kommet frem og det var utrolig nok blitt ganske varmt ute. Det er utrolig hvor mye sol gjør på humøret. Fikk også en email fra Katrine på Rikshospitalet og jeg skal i samtale med de. Toivo blir jo med. Vi må bare finne en dag som passer.

Jeg satser på en solfylt lørdag i morgen. Håper dere alle har en fredelig og flott fredag og helg.
Vi snakkes da!

– Katie

 

#hjertefeil #vmh #guch #rikshospitalet #hjertesvikt #transplantasjon #dødsangst #mentalhelse #angst #depresjon #shoutout #sjekkdeg #drammen #norge #trening #mentalmestring #mestring #tgif #fredag #organdonasjon #sija #ous #kreft #vanskelighverdag #indiskmat 

  

www.organdonasjon.no
www.vmh.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg