En bedre dag

Hey

Jeg så den i dag jeg. Gjorde du? Så du også solen? Det var veldig godt å se den. Man føler at dagen blir så mye enklere og bedre. Vi nordmenn er utrolig opptatt av været, enda det er ingenting vi kan gjøre med det. Jeg kjørte innover til Oslo. Stoppet opp på IKEA Slependen og fikk kjøpt meg flere duftlys. Det begynte å bli litt tomt her. Videre etter en svipptur innom mamma og pappa dro vi alle tre til broren min på Grünerløkka. Marit hadde gjort i stand jordbær og vaniljesaus. Det er sommer det.

Så bar det avgårde til Sofienbergparken og lekeplassen med min lille nevø, Sebastian.

Jeg ble ikke lenge og dro hjem til Drammen og gutta. Nå har vi spist hamburgere og nå teit film på TV. Det har en vært en bra dag. Ikke mye smerter, ikke mye stress.

Sier god helg og god natt med dette bilde.

– Katie

#vmh #guch #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #oslo #oslove #sofienbergparken #drammen #familie #kjærlighet #love 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg