Lang dag…..mange tanker

Hey

Jeg visste at dagen i dag ville bli lang. Det å gå i en bisettelse er en ganske tøff ting. Vi var oppe tidlig for vi skulle opp til Gjøvik. Det tar jo fort 2.5 time. Fordi det er en inneklemt dag som mange tar seg fri på tenkte jeg at det skulle gå ganske greit. Så feil kan man ta. Toivo tok motorsykkelen sin og Marcus og jeg skulle kjøre. Vi kom ikke lenger enn rett forbi Kjellstad i Lier så kom oljelampa på. Stoppet i nødlommen før tunnelen og vi fylte på med olje. Lampen kom på igjen så ble nødt for å sette fra meg bilen på Lierskogen. Heldigvis fikk jeg mamma og pappa til å hente oss.

Mens Marcus og jeg ventet snakket jeg med Katrine, kontaktsykepleieren min på GUCH poliklinikken. Jeg skal legges inn på Rikshospitalet tirsdag for utredning. Jeg spurte om det var “transplantasjons utredning” og da svarte hun “ikke en full en”. Jeg skal ta sykkelfelt, CT og gjennom en katetrisering. De skal se om de får en oversikt over hvorfor jeg er så sliten og blå om dagen. Dette er jo en god ting, men blir jo også litt engstelig. Skal vel være der 2-3 dager.

Vel oppe på Gjøvik tok vi farvel med Anne. Min svigerfar Geirs kone. Det var en flott seremoni med masse gode ord, kjærlighet og masse vakre blomster. Det var også godt å komme sammen etterpå en stund. 

Nå er vi tilbake i Drammen, slitne og skal vel straks legge oss. For å toppe kransekaka fikk jeg hull i strømpebuksa og min kjære ble stoppet av sivilpoliti og fikk en saftig bot!!!

God natta folkens ❤

– Katie

#vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #drammen #gjøvik #bisettelse #organdonasjon #grahamnorton #shoutout #sija 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg