Innholdsrik dag avsluttes med Strongbow og Graham Norton

Hei

Ny dag med åpning av Drammensbadet. Så på nytt var det opp 05:30. Snek meg ut som i går og kom meg ned. De få timene går jo ganske fort. Innen man har åpnet butikken, logget seg på, telt kassen og åpnet så tar det ikke så lang tid før jeg er ferdig. 08:30 dro jeg hjem og gikk med Arne og Otto. Da jeg kom inn igjen var det å få i seg litt mat. Kjente at øynene begynte å lukke seg og jeg ble skikkelig sigen så jeg måtte bare ta meg sammen og rydde litt før vaskedamen kom. Når hun var her hadde jeg ikke sjans til å holde meg våken så sluknet på sofaen med Arne og Otto. Det sykeste er at hun støvsugde rundt meg….hahaha!

Etter at leiligheten var ferdigvasket og jeg hadde fått meg en ordentlig lur på sofaen kom jeg meg opp til at Kamilla og Celina kom for å gå med hundene igjen. Det er helt fantastisk at de har lyst til å hjelpe meg. Jeg er jo så heldig. Det hadde begynt å regne så hadde litt dårlig samvittighet, men de hadde virkelig kledd seg for været så avgårde gikk de og de var jo borte i en times tid.

Flinke Celina altså. Jeg vet jo at de begge drar ganske bra så de er nok ikke de letteste og mest lydige å gå med så godt gjort av min nydelige guddatter.
Da de dro sovnet jeg utrolig nok på sofaen igjen. Hadde heldigvis satt på alarm og kom meg opp. Fikk skiftet og så kom snilleste naboen, Jorunn, og hentet hundene. Jeg dro ned til Kamilla, Alf Egil og jentene på St.Hans middag. Det var super koselig at de inviterte meg. Alltid mye moro med jentene. 

Etter besøket og deilig middag var det på tide å dra hjem og hente hundene hos Jorunn og slappe litt av. Har tatt meg en Strongbow cider og sløver med TV resten av kvelden. Aktivitetsnivået har vært ganske så bra for guttene i dag så de ligger rett ut. Kanskje jeg tar en tur til hundeparken i morgen om det tørker godt opp. Orker ikke skitne hunder og Arne har en tendens til å hoppe rett uti gjørmedammen om den er der. 

Det er en ting til jeg gjorde i dag som er ganske stort. For da jeg var på møtet på Rikshospitalet fortalte jeg gjennom mine frustrerte tårer at siden Toivo og jeg har vært gift i 10 år i november og jeg blir 40 år neste april hadde jeg så lyst til at vi skulle reise til Miami, men at jeg ikke turde gjøre det. Og det var da kardiologen sa rett ut “hvorfor tørr du ikke det”. Som om at det ikke skulle være noe stress eller problem i det hele tatt. Så i dag booketjeg billetter til Miami for oss to og Marcus. Og vel fremme i Florida skal vi møte min kjære søster, Hanne, svoger Jerome og nieser, Solveig og Hedvig for en “once in a liftetime holiday”. Jeg er så glad for at vi har noe å se frem til som dette.

MIAMI

Vi snakkes da. God St. Hansaften folkens

– Katie

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

https://youtu.be/aPy50wU2hls

 

#hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout ##sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #strongbow #miami #florida #dreamvacation #vaycay2018 #sthansaften #sthans #hunder

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg