Endelig var mine gutter hjemme

Hey

Ble revet ut av søvnen litt over syv i dag tidlig. Vet ikke hva jeg først trodde det var, lyden ble først implementert i en drøm jeg ikke vet hva handler om. Skjønte til slutt at det var mobiltelefonen som ringte. Noe hes i stemmen (hesere enn til vanlig) svarte jeg med et “halooo?”. Det var Toivo som ringte for å si at de straks skulle boarde flyet. Det første jeg tenkte var at det skulle jo ikke jeg, så hvorfor vekke meg. Men det var jo for å si at han elsket meg.

Endelig var dagen kommet. Toivo, Marcus og Henriette skulle komme hjem. Etter at jeg lå på med Toivo begynte Arne med sitt vanlige morgen rop, eller kl, alt etter som hvordan du hører det. Så kunne like godt opp og hoppe. Gikk ut med gutta og spiste litt frokost. Litt brått bestemte jeg meg for å dra avgårde opp til Gardermoen og hente de. Det er alltid kos å bli hentet på flyplassen.


På veien kjørte vi Henriette hjem før vi dro hjem til Arne og Otto. Jeg fikk med meg Marcus i hundeparken en tur og det var godt for gutta. Det var stor stas at de var kommet hjem. Det var ikke vanskelig å se. 


I det jeg parkerte bilen fikk jeg en telefon fra sykepleieren på hjertesvikt poliklinikken på Drammen sykehus. Hun fortalte meg at de siste blodprøvene jeg tok viste at jeg lå veldig lavt i jern og hadde noe lavere hemoglobin. Dette må vi få opp og gjerne litt fort. Men det kan ikke gjøres med tabletter så jeg må få det som infusjon via en venflon på Drammen sykehus eller Rikshospitalet. Det tar visst bare noen få timer, så slipper å ligge over natten. Det kan jo bli spennende og se om det hjelper på at jeg har vært så slapp og trøtt i det siste. 15 dager alene med to amerikanske cockere krever jo sitt det også. Som det skal være. Får vel høre i morgen om når det blir. Blir spennende.

– Katie 

 

http://www.vmh.no
http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg