Ut av det blå

Hey

Hva gjør du når du plutselig får beskjed om å pakke en bagg for en natts overnatting, med badetøy og en pen topp til kvelden? Så der satt jeg da, trøtt og lei, i sofaen med Arne og Otto og så på CSI Miami. Drømte meg bort og så for meg ferien vi skal på til Florida da jeg fikk den beskjeden av Toivo. To timer senere og en kjøretur med instruksjoner om hvor jeg skulle svinge endte vi opp på Son Spa. Ble utrolig overrasket og tenkte bare, wow, så heldig jeg er. 


Toivo hadde ordnet med suite, cava og frukt/sjokolade fat. Vi tok på oss badetøy og gikk ned i spa området. Badet i bassenget og testet jacuzzi både ute og inne. Vel oppe på rommet sovnet vi før det var middag 19.30. Toivo hadde ordnet med alt.


Maten var kjempegod. Ettersom jeg allerede hadde tatt meg noen glass cava og hvitvin, ble det alkofritt. Jeg drikker så sjeldent. Etter middag tok vi en liten tur langs brygga og gjestehavnen. Toivo drømte seg nok tilbake til dagene vi hadde båt. Det lå selskapslokaler ved brygga i hotellet. Det er bryllup i det ene og jenteutdrikningslag i det andre. Mye folk.


Nå er vi tilbake på rommet og det blir nok tidlig kvelden. Slapper av i suiten med noe i glasset og nyter utsikten. 


Natta folkens.

– Katie

 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

#medfødthjertefeil#skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #sonspa #spahotell #luksusliv #yolo #kjærestetid #love 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg