Sløv start før fart og moro

Hey

I går ble jeg tante for fjerde gang til ei lita jente. Så nå har jeg en prins og tre prinsesser i samlingen min. Gleder meg stort til å se henne ❤

I dag var det enda en deilig norsk sommerdag. Litt usikker på hva vi skulle finne på ettersom vi hadde noen alternativer kom vi litt sent ut av startgropa i dag. Christer tilbrakte formiddagen sammen med sin nye venn og vår tidligere nabo, Odin. Han var endelig kommet hjem etter sommerleir. Koselig for Christer å ha en på samme alder å være sammen med. Stine brukte formiddagen i solen for å bli brun, mens jeg, pinlig nok bikket på sofaen mellom Arne og Otto’s lufteturer. 

I 13 tiden bestemte vi oss for å dra opp til Viksersund og bli med Toivos fetter, Henning, i hans båt en tur på Tyrifjorden. Kunne ikke be om bedre vær. Med 18.2° i vannet holdt jeg meg trygt plassert i båten mens de andre badet og fikk kjøre tube. 


De gærne har det virkelig godt. 


Etter noen timer på Tyrifjorden begynte skyene og komme over oss og vi dro tilbake til båthavna i Vikersund. Takket for oss og begynte på kjøreturen tilbake til Drammen. Vi var ganske så trøtte og slitne da vi kom hjem, men vi plukket bare opp Toivo og dro ned på Lizzi’s Pizza ved Bragernes. Tanken på å begynne på noe matlaging var så fjern at det var vel verdt det.


I kveld har vi stort sett sløvet på sofaen foran TV’n. I morgen er en ny dag. Må finne senga. Håper alle nyter sommeren 2017.

– Katie 

 

#vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #vikersund #sommer #sommerdag #tyrifjorden #båttur #bading
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg