Søvnløst på rom 3024

Tenkte da jeg lå meg i går at jeg sikkert kom til å sovne ganske greit. Har stort sett ikke problemer når jeg ligger her på Rikshospitalet. Var ganske rastløs i kroppen, men sovnet. Fikk ikke sove så lenge før jeg ble vekket for nye blodprøver. En time etter det ble jeg vekket igjen fordi prøvene viste høyere verdier i forhold til infarkt. Det ble tatt EKG og ultralyd. Fikk noe å sove på intravenøst. Men da var klokken allerede 05.00 så ble en time før nye blodprøver.

De nye prøvene viste noe bedring, men etter samtale med legen viser det seg at jeg hadde et lite infarkt. Say what??? Må slutte å bli overrasket over hva som skjer med meg. Mener det kan komme av stress på grunn av hva som har skjedd med Arne og at jeg faktisk ble ganske opprørt over angrepet i Barcelona. 

Nå er frokosten inntat og det er visst blitt bestemt at jeg må igjennom en angiografi for å se om noen av årene er tette. Er de det så setter de vel inn en stent. Stress!!

Nå skal jeg prøve å slappe av og slumre. Etter den elendige nattesøvnen trenger jeg litt søvn. Vi snakkes

– Katie

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg