Angiografi, enerom og neseblod

Det er blitt kveld på Rikshospitalet og jeg er helt kaputt. Å fordøye atter en gang en ny tilstand eller diagnose begynner å bli en kjedelig og gjentagende hendelse i mitt liv. Men det gjør det ikke noe lettere. Selv om jegvet at jeg ikke er imun mot andre tilstander, trodde jeg virkelig ikke i min villeste fantasi at jeg skulle få et hjerteinfarkt nå. Men sånn ble det.

Etter samtale med kardiologen ble det bestemt at jeg måtte igjennom en angiografi for å se om det fortsatt er mulig at det kan være noen tetteårer. 

Det var kjempevondt og nå i kveld verker det “like a mother fu…..”. Jeg fikk en god dose stesolid under selve undersøkelsen og nå i kveldhar jeg fått Paralgin forte. Jeg satser på en god natts søvn uten å bli vekket flere ganger. Fikk en del blodfortynnende så har blødd en del neseblod, men det er jo peanuts i forhold når det gjelder meg.

Lekker? I rock that thing!!

Natta folkens

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg