Shopping, sitroner og kos

Jeg koser meg fortsatt masse på ferie. Bortsett fra et bitte-lite angst tanke, for det var bare en tanke og ikke noe anfall, tidligere i dag mens jeg duppet tærne i bassenget, så har alt gått veldig bra. Tanken som slo meg var “tenk om jeg får et nytt hjerteinfarkt nå mens jeg sitter her?”. “Tenk om det er mye større enn forrige for to uker siden?”….. gikk inn i mitt innerste og så til meg selv, som jeg har sagt utallige ganger før, “skjerp deg, ta deg sammen, det er ikke noe galt så GLEM det”. Moving on!!

For et par dager siden var jeg på La Zenia Boulevard og shoppet litt. Det var overraskende lett å svi av litt penger. Jeg elsker den spanske butikken Encuentro og det irriterer meg noe sinnsykt at de ikke har nettbutikk. Tenker kanskje Toivo føler det motsatte i akkurat det. Men det gjør det jo mer moro å dra dit de gangene jeg er i Spania. Etter ett par timer der var det rett hjem i bassenget før vi dro ut og spiste.

I går var det sløvedag mens Toivo og Geir holdt på i kjelleren. Jeg var sliten så fikk slumret litt på sofaen med min beste “past time” Friends. Var ekstra dedikert i mine nye FRIENDS joggebukser jeg kjøpte på Primark. På grunn av noen av mine medisiner ja  jeg ikke være så mye i solen. Utrolig upraktisk på ferie i Spania. På kvelden møtte vi et vennepar av Geir på en asiatisk restaurant ikke så langt unna. De har en sønn som er like gammel som Marcus. Etter middagen ble vi invitert hjem til de på “et glass”. Utrolig fint hus, hyggelige folk og super kveld.

I dag fikk jeg oppleve en skikkelig opptur. Jeg fikk bli med på Miguel, en venn av Geir, sin Finca. Der har han sitrontrær så langt du kan se. For dere som kjenner meg vet at jeg elsker sitroner. Moro å få plukke rett fra treet. At Miguel sa jeg snakket bra spansk. Woo-hoo!! 🇪🇸

Nå i seng, trøtt og klar for en ny dag i morgen. Da blir det en tur til Torrevieja og strandpromenaden der. Og lunsj med min kjære.

Natta folkens

Katie 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg