Makroner og forsmak på jul 🎅

Hei du

Da fikk vær melderene rett i går. Jeg våknet til hvit bakke og dalende snø. Det er ganske så koselig. Liker snø. Toivo dro på jobb tidlig i dag så var alene hjemme i det nye huset for første gang. Slapp hundene ut i hagen og de boltret seg i snøen.

Det er så deilig å se Arne og Otto kose seg med lekene sine. Jeg syns det var så deilig å bake den gulrotkaken i går så bestemte meg for å ta litt mer kjøkken terapi. Så i dag ble det grønne makroner med sitron smørkrem og kokos strø. Hadde bare grønn og svart konditorfarge, så da ble det den lystigere grønne. Makroner tar tid og tålmodighet, men det er gøy når man får det til.

Da var det frem med utstyr og sette i gang. Resultatet ble super bra. Godt fornøyd. Prøvesmakte en, men har lagt vekk resten. De skal jo egentlig ligge ett par dager for å sette seg. Ellers er de for seige. Resultatet ble jeg veldig fornøyd med. Yummy!

Har en egen Facebook side. Sjekk den ut da:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1754387397905350&id=166285850048854

Veldig fornøyd med at jeg klarte å tømme en pappeske til i dag, gå en liten tur med Arne og Otto og vaske litt tøy. Selv om vi gikk en liten tur var de mest i hagen i dag.

Da min kjære endelig kom hjem fra jobb i kveld hadde jeg middag klar. Det passet veldig bra med at det kom masse snø i dag, for jeg hadde laget ribbe med julepølse, surkål, poteter og digg brunsaus. Det var veldig godt. Moro med en prøvesmak på årets jul.

Nå er det kvelden. Vi snakkes snart da ☺

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #makroner #katiecakes #kaker

2 kommentarer
    1. Vakkert å våkne i Sande i dag .
      Elsker vinter og snø.
      Mitt vinrereventyr startet med en kald men vakker fotoshoot I hjerte av Vestfold ,nemlig Sande 🙂
      HA EN FLOTT NATT 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg