Bitte-lille

Hvorfor har det seg sånn at de siste dagene før jul alltid blir så stressende??? Jeg vet at julen kommer for den kommer hvert år, til samme tid, men allikevel tar jeg alt med knusende ro. Så ender det i stress. Tror ikke jeg er helt alene i dette. I år har vi faktisk hatt mye ekstra. 

Nå er det blitt 23 desember, lille julaften folkens, og vi har fortsatt ikke noe spisestuebord. På julaften blir vi åtte eller ni (litt usikker på ei) og jeg kan jo ikke servere ribben på gulvet alá Japan. Bordet er kjøpt hos en seriøs og bra møbelforhandler som vi har vært fornøyd med før. Så om ikke bordet kommer i morgen får vi et lånebord. Men det er enda en ekstra “greie” som gjør alt litt mer stressende.

Så sånn ser deg ut nå. En masse spisestue stoler, men ikke noe bord. Skal prøve å holde meg rolig. Jeg har alltid levd under mottoet “det ordner seg for snille jenter”, og det skal det gjøre denne gangen også.

Tidligere i dag var vi på kontraktsmøte på Krogsveen i Drammen med de som har kjøpt leiligheten vår på Konnerud. Det blir overdragelse 1.feb og det skal bli godt å bli ferdig. Digg at vi blir det før vi reiser til USA også. Kan slappe litt ekstra av på solsengen i Key West og Miami da 🇺🇸🍹🌴🌞

Etter møtet måtte vi kjøre til Oslo med skodaen. Den skal Hanne, Jerome og jentene låne mens de er i Norge. De landet på Gardermoen nå i kveld og jeg gleder meg STORT til å se de på søndag. Det er lenge siden nå.

Nå i kveld har vi vært hjemme og ordnet. Fikk handlet på polet og det siste til julaften. Ofte då glemmer man de dagene rett etterpå så måtte jo kjøpe mat til de også. Toivo hentet frem sylten han (jeg hjalp litt) lagde her for noen dager siden. Den ble knallfin og veldig god. Han er superflink. Blir kjempe imponert. Etter smaksprøven var det bare å legge det tilbake i saltlaken. Der skal den ligge til julaften (så ikke veldig lenge).

Sjekk den da!!! Ble nam nam tradisjon dette!

Nå er det kvelden her i Sande. Måtte ty til noen paralgin forte i kveld på grunn av verkende smerter i beina. Men må bare leve med det ser det ut som….jaja… sånn er det. Natta folkens, på denne natt til lille julaften. 

– Katie 

#medfødthjertefeil#skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sandeivestfold #katiecakes #jul2017 #christmas #jul #lillejulaften #smerter 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg