Hæ??? Noen som sa julefred??

GOD Romjul folkens

Det er snart midnatt den 27 desember og pappas 72 års dag. Har vært i Oslo i pappas bursdagsfeiring. Det var kjempe koselig. Min bror kom med sin kone og de to små. Utrolig koselig å være sammen med de.

Denne julen har vært litt rar. Lik andre på mange måter, men har hatt mange tanker. Føler noen ganger at jeg står på utsiden av livet mitt og ser inn. Det er vanskelig å forklare. Er nok bare sliten, men hvem er ikke det. Vil være med på alt samtidig som jeg vil ha ro rundt meg. Veldig ubesluttsom i det siste. 

Lille julaften kom og mens vi stresset med de siste forberedelsene til julefeiringen, kom møbelforeyningen med et etterlengtet spisestuebord. Det var ikke det vi hadde bestilt, men et lånebord. Ettersom tanken på julemiddag uten spisestuebord var faretruende nær å bli en realitet, kjentes det veldig godt ut å få bordet.

Fikk levert julegaver, handlet det siste, ordnet juletre og kjørt Marcus på jobb. Vi var ganske så effektive. Toivo har stått på som en helt og sammen ble vi ferdige med det vi skulle. 

Vi hadde en super fin julaften med familien. Skulle ønske Marcus ikke jobbet, men sånn var det ikke. Første juledag var vi hos en venn av Toivo. Jentene fikk henge bak traktoren på akebrett, kjøre firhjuling og vi grillet pølser. Utrolig godt å komme ut i frisk luft. 

Nå skal jeg legge meg. Satser på at julefreden som alle sier har senket seg kommer. Føler ikke at den er her. Den kommer vel når jeg ligger på en solseng i Florida i februar. I morgen er det tilbake i gamle leiligheten for å jobbe videre. Sånn går no dagan. Håper dere har en fredelig og god romjul. Vi snakkes 

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #jul2017 #christmas #sandeivestfold 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg