Godt nytt år folkens

2018 folkens. Det er noe herlig som skjer inni min kropp og sjel når jeg hører smellene fra fyrkeriene. Blant smell og røyk finner jeg en ro inni meg. Jeg får en takknemlighet for at jeg igjen har fått et nytt år. I julen og rundt nyttår er det jo ganske vanlig at man tenker over de som ikke er blant oss mer. Og det kunne så veldig fort ha vært meg som ikke var her. Men takket være en indre, nesten magisk kraft, inni meg og dyktig medisinske personale så er jeg her.

I år har vi gått inn i det nye året med min søster, Hanne, min svoger, Jerome, og mine to herlige nieser, Solveig og Hedvig. Kan ikke huske sist vi var sammen på nyttårsaften, så det var super koselig. Til middagen var også Marcus og kjæresten hans, Henriette, her. 

Utpå kvelden kjørte vi innover til Drammen for å se all fyrverkeri som ble skutt opp på Holmenokken. Det var første gangen vi gjorde så var spent. Det var utrolig mye folk i sentrum. Vi stilte oss opp på elvebredden ved Aass bryggeri. 

Godt nytt år mine venner. Må det bli et godt år for oss alle. Satser på null sykehus innleggelser, et hjerte som holder seg bra, en fantastisk ferie i Florida i februar og en smashing 40 års feiring i april.

Nå er jentene i seng, Marcus har hundene oppe og min kjære er på jobb. Så nå skal jeg kose meg med “Farmen – kjendis”.

– Katie 

 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #nyttår #2018 #familie #familieliv 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg