Ser en ende på kaoset

Hey

Fy fader, i dag var det kaldt. Helt utrolig. Kjenner at når gradestokken kryper over -10 grader, begynner jeg å slite. Ikke mye ork i denne kroppen dag. Kjenner det på pusten. Å trekke iskald luft ned i lunger med redusert kapasitet er ingen glede. Så når det var -16 i dag var jeh strålende fornøyd med å være innendørs.

I dag har vært en ganske slitsom dag i leiligheten på Konnerud. Nå har vi fått bort siste rest av krims krams fra andre etasje. Det står fortsatt noe igjen i første etasje, men det tar gutta i morgen. Det er ikke mye som skal til om dagen før jeg blir tung i pusten og blå på lepper og negler så selv om min innsats var lavere enn guttas, var det definitivt nok. Jeg begynner også å se en ende på dette kaos som er en flytteprosess. Snart ferdig nå….. Miami om 6 uker blir fantastisk. Og vel fortjent!!!

Nå skal jeg bikke i seng. Det er sent og jeg har sagt ja til å åpne Drammensbadet i morgen. Så jeg må opp 05.00. Selv om det er slitsomt så er det litt godt å komme ut og jobbe litt igjen. Rett etterpå blir det fotsone så det blir bra etter jobb. Håper dere alle har hatt en smashing helg…..

Natta folkens

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #drammensbadet #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg