Velfortjent pausedag

Endelig….. Endelig en dag hvor jeg kunne være hjemme og slappe av uten en eneste avtale. De siste ukene og månedene har vært utrolig slitsomme. Med salg av leilighet og hele den flytteprosessen tok nesten knekken av meg. Og med fult hud i julen kjennes det på kroppen. 

Da jeg sto opp i dag var det på med den ene fleecebuksen jeg fikk til jul og fant fort sofaen. Fikk faktisk ryddet vekk enda mer jul. I går kom det nye spisestuebordet vårt. Det skulle vært her for lenge siden, men nå er det endelig her. Vi var jo heldoge som fikk et lånebord så vi slapp å sitte på gulvet og spise julemiddagen.

Flinke og tøffe Frøydis var på God morgen Norge i dag for å snakke om livet med medfødt hjertefeil. Det var moro og se foreningens navn på skjermen. Det er jo mange der ute i Norge som har en medfødt hjertefeil og som kanskje ikke vet at det også finnes et tilbud for oss som har blitt voksne. Det er jo kjempeviktig!!

http://www.vmh.no

Utpå dagen kom vaskedamen. Jeg er Kjempe fornøyd med den nye vaskedamen og firmaet hun kommer fra. God oppfølging og hun som vasker er kjempeflink. 

Er litt hverdags luksus når hun også har skiftet på sengen så jeg kan bare hoppe oppi. Natta folkens.

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #gmn #tv2 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg