A better day

I dag har vært en bedre dag. Våknet brått i halv ni tiden med Elle på sengen min. Plutselig hørte jeg en nøkkel i døren og at alarmsystemet meldte om at jeg måtte deaktivere den. Når man sover skikkelig tungt så blir man jo litt surrete i hodet. Men i gangen sto min bror, Tom, og lille nevøen min Sebastian. Super koselig morgen overraskelse. Sebastian blir snart 3 år så nå skravler han og det var kos.

Jeg kjørte hjem til Sande i 11 tiden for å bake gulrotkaken jeg hadde med meg i bursdag. Det er noe skikkelig terapeutisk ved å bake og ved å lage mat. Kaken ble kjempefin og Toivo fikk pynte.

Så bar det avgårde til Celina og Linnea sine buradager. Celina, som er Toivo og mitt gudbarn, ble 8 år i går. Og i dag ble lille-mor Linnea hele 4 år. Linnea føler jeg meg knyttet til på en spesiell måte siden jeg har vært mye tilstede siden hun ble født.

Nå er vi hjemme igjen. Fulle i magen med pølser og kake. Roer ned på sofaen med de beste, Arne og Otto.

Syns selv at jeg ser utrolig dratt ut og sliten så avslutter med en emoji av meg selv i stedet for ekte vare. 

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #bursdag #glede 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg